ČASOVNI OKVIR ZA ODSTOP OD POGODBE
Kupec ima pravico, da v 30 dneh podjetju Klaja d.o.o. pisno sporoči, da odstopa od pogodbe. Za odstop od pogodbe izpolnite obrazec, ki ga najdete TUKAJ.

Trideset dnevno obdobje za odstop od pogodbe začne teči naslednji dan po dnevu prejetja/dostave naročenega blaga.

NAČINI VRAČILA KUPNINE
Kupnino kupec dobi vrnjeno na plačilno metodo, ki jo je uporabil pri nakupu, razen pri plačilih z gotovino ob prevzemu, kupec prejme kupnino na svoj transakcijski račun. Pri vračilu kupnine si podjetje pridružuje pravico, do vrnitve kupnine izdelka samega in ne tudi poštnine. Poštnina je del storitve, ki jo izvaja pododbenik Pošta Slovenije za njihove storitve ne odgovarjamo. 

STVARNA NAPAKA IZDELKA ALI NAPAČEN IZDELEK
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake oz. napačnega izdelka, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati:

da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

da blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljanju storitve ni sporna, mora prodajalec čimprej, najpozneje pa v roku 8 dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz prejšnjega odstavka.

Prodajalec mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje pa v 8 dneh po prejemu zahteve, če je obstoj napake na blagu sporen.

Kdaj je napaka stvarna:

če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kako se stvarna napaka uveljavlja?

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita

Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo.

Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja in Zakona o varstvu potrošnikov.

Kdaj prodajalec ne odgovarja za stvarne napake?

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o napaki obvestil prodajalca.

Obrazec za prijavo stvarne napake najdete TUKAJ.

KAKO ZAHTEVATI VRAČILO KUPNINE OZ. MENJAVO IZDELKA
Za vračilo kupnine oz. menjavo izdelka izpolnite spletni obrazec. Če bo napaka/poškodba izdelka razvidna iz slike/videa, ki ga priložite znotraj spletnega obrazca, vas obvestimo, da izdelka ni treba vračati, vračilo kupnine oz. menjave pa uredimo čim prej oz. v roku 30 delovnih dni od prejetja vašega zahtevka. Če napake/poškodbe izdelka niso razvidne iz slike/posnetka, ali odstopate od pogodbe, pa boste po izpolnjenem reklamacijskem obrazcu na e-mail prejeli reklamacijsko kodo, ki jo priložite v paket in paket potem pošljete na naslov, naveden znotraj prejetega maila. V primeru, da izdelek vračate, bo kupnina vrnjena oz. menjava izvedena v roku 30 delovnih dni od prejetja paketa.

Vračila ne sprejemamo pri nakupu izdelka na stojnicah ali promocijah izven nakupa preko spleta. 

Stvarno napako in s tem vračilo kupnine lahko uveljavite TUKAJ.

Menjavo izdelka lahko uveljavite TUKAJ.

STROŠKI POŠILJANJA PRI VRAČILU BLAGA
Stroške vračila blaga krije kupec. Za vrnjene izdelke ne sprejemamo pošiljk s plačilom poštnine po povzetju. 

Naslov za vračilo blaga je naveden, znotraj e-maila, ki ga prejmete po oddanem zahtevku za odstop od pogodbe, vračilo kupnine oz. menjavo izdelka.

VRAČILO NI MOŽNO

Vračila ne sprejemamo za izdelke kupljene na stojnicah ali izven prodaje spletne trgovine.

Trgovec ni dolžan kupcu povrniti kupnine v primeru spletnega nakupa v določenih posebnih situacijah, kot so:

1. **Izdelki po meri ali jasno osebno prilagojeni**: Če je bil izdelek izdelan po natančnih navodilih kupca, prilagojen njegovim osebnim potrebam ali če je zaradi svoje narave neločljivo povezan z drugimi predmeti.

2. **Hitro pokvarljivi izdelki ali izdelki, ki jim hitro poteče rok uporabe**: Na primer sveža hrana ali cvetje.

3. **Zapečateni izdelki, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih razlogov**: Če je kupec odstranil zapečatenje, na primer pri kozmetičnih izdelkih, spodnjem perilu. ( V našem primeru Belisa Metuljčki ) 

4. **Zapečateni avdio, video posnetki ali računalniški programi**: Če je kupec odprl pečat po dostavi.

5. **Digitalna vsebina, ki ni dostavljena na materialnem nosilcu**: Če je začel izvajanje storitve z izrecnim predhodnim soglasjem kupca in s priznanjem, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

6. **Časopisi, revije ali revije, razen naročniških pogodb za dobavo takšnih publikacij**: Redne dostave teh izdelkov ne spadajo pod standardna pravila vračila.

V vseh teh primerih mora trgovec jasno obvestiti kupca o izjemah od pravice do odstopa od pogodbe pred zaključkom nakupa. Prav tako je pomembno, da se kupec pred nakupom seznani s pogoji poslovanja trgovca in politiko vračil.

POŠKODOVANO BLAGO

V primeru, da je kupec vrnil poškodovano blago, trgovec ni nujno dolžan vrniti celotne kupnine. To je odvisno od okoliščin in pravil, ki jih določa zakonodaja ter pogoji poslovanja posameznega trgovca.

1. **Ocena stanja blaga**: Ko trgovec prejme vrnjeno blago, ga bo najverjetneje ocenil, da ugotovi, ali je bilo poškodovano med uporabo s strani kupca ali med transportom.

2. **Delna odgovornost kupca**: Če je blago poškodovano zaradi ravnanja kupca, ki presega potrebno ravnanje za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, lahko trgovec zahteva povračilo za zmanjšanje vrednosti blaga.

3. **Vračilo deleža kupnine**: V takem primeru trgovec morda ne bo vrnil celotne kupnine, ampak le del, ki ustreza trenutni vrednosti poškodovanega izdelka.V kolikor je izdelek poškodovan in ni možen za reciklažo ali ponovno prodajo trgovec ni dolžan povrniti kupnine. 

4. **Dokazno breme**: V kolikor kupec ni obvestil trgovca ob prejemu blaga, da je le ta poškodovan in se je morebiti poškodba zgodila med transportom. Trgocev tako sklepa, da je kupec prejel brezhibno blago. 

5. **Pravica do odstopa od pogodbe**: Kljub poškodbi blaga ima kupec običajno še vedno pravico odstopiti od pogodbe v zakonsko določenem roku 14 dni, vendar je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga zaradi ravnanj, ki niso potrebna za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

V vsakem primeru je priporočljivo, da se kupec in trgovec poskušata dogovoriti o rešitvi.

 
 

Shopping Cart

© 2025 belisa.si | Vse pravice pridržane.

Prvo naročilo?
-10% na vse!

Vpiši e-naslov in odkleni popust.

S prijavo sprejemate prejemanje e-novic in ekskluzivnih ponudb. Odjava je možna kadarkoli.